Saturday, 30 April 2011

sebenarnya tak perlu pun begitu

kalau dah rasa bosan dengan aku cakap je lah
tak perlu lah nak bersikap pra-matang
memang depan depan aku tak tunjuk aku sentap
tapi beragak lah sikit
banyak kali dah
lepas ni kalau aku diam
jangan cakap aku tak layan kau
jangan cakap aku tak kisah pasal kau
jangan heran kalau kau tu aku ketepikan
setakat aku boleh bersabar, aku sabar
ohhhhh!!!!!!!!!!
tak pasal pasal sebab kau tu
aku bercerita kat sini!

No comments:

Post a Comment