Tuesday, 18 October 2011

sharing is caring


memangla sharing itu bagus..
tapi kalau kita share brg dgn org yang buat taik dgn kita
perlu ke kita buat baik dgn dia?
dan
perlukah buat sesuatu pekerjaan dengan cara yang tak ikhlas dan memerli?
dah kalau rasa tak puas hati, cubalah tegur elok2 
susah sgt ke?..ko cakap je kt org tu..lepas tu kalau dia nak ikot ke tak lantak dia la
urusan dia nk menjawab kat akhirat nnt.
kan kan?

oh!
ada saja perkara yang membuatkan saya runsing hari ini
dengan problem dkt fac lagi, balik rumah pun nak ade masalah gak ke..
nasib badan.


enjoy this...


fiction

No comments:

Post a Comment